NAJBOLJ PRODAJANO NOVE IZDAJE CBD BOGATI SEVI FEMINIZIRANA SEMENA KONOPLJE AUTOFLOWERING SEMENA NAVADNA SEMENA TRGOVSKO BLAGO
DOMOV O BARNEYS BARNEYS FARM NA TURNEJI SLUžBA ZA POMOč STRANKAM OCENE KOLEKCIJE KONOPLJINIH SEMEN FEMINIZIRANA SEMENA KONOPLJE NAVADNA SEMENA AUTOFLOWERING SEMENA BARNEY'S TRGOVSKO BLAGO

DOSTAVA & VRAčILA

1. Kako izgleda vaša embalaža?

Pri Barney's Farm se trudimo zagotavljati absolutno varen in zanesljiv proces pošiljanja, zato da so vam naročeni izdelki dostavljeni nepoškodovani in nedotaknjeni.

Naša embalaža je povsem preprosta in nikoli ne navaja izdelkov, ki jih pošiljka vsebuje. Pošiljkam, ki so odposlane na destinacije znotraj EU prav tako ni priložena nobena naročilnica.

2. Ali lahko sledim moji pošiljki?

Da, ko bo pošiljka oddana na pot, boste od našega kurirskega servisa prejeli potrditveno e-poštno sporočilo z vsemi informacijami o nadaljnjem spremljanju pošiljke. Ta pošta bo vsebovala podatke za sledenje pošiljke, ki so na voljo na spletu.

Sledenje vašemu naročilu je hitro in enostavno, preprosto vnesete številko vašega naročila in e-poštni naslov. https://www.barneysfarm.com/track 

3. Ali odpošiljate tudi v mojo državo?

Čeprav podjetje Barney's Farm s ponosom ponuja storitev pošiljanja preko celega sveta, so nekatere države zaradi njihovih posebnih zakonov iz te storitve izključene. Tako naših izdelkov ne moremo pošiljati v/na: Nizozemsko, ZDA, Norveško, Kitajsko, Malezijo, Azijo, Avstralijo in Kanado.

Če ste v dvomih, nas kontaktirajte preko e-pošte ali telefona in preverili bomo, ali je pošiljanje naših izdelkov v vašo državo dovoljeno.

4. Kakšni so stroški dostave?

Vsi stroški dostave so izračunani med postopkom naročanja. Strošek dostave je odvisen od vrednosti naročila in od države, v katero se naročilo pošilja.

 

5. Ali dostavljate v ZDA?

Barney's Farm ne pošilja izdelkov v nobeno od držav ZDA. 

6. Kako dolgo bo trajalo, da moja pošiljka prispe?

Vsi časi dostave so odvisni od končne destinacije pošiljke. Ocenjeni čas dostave je določen že med samim postopkom naročanja in vam bo podal grobo oceno končnega datuma dostave, ta pa je seveda odvisen tudi od regije dostave. Edinstvena koda za sledenje vam bo posredovana takoj po tem, ko bo vaše naročilo odposlano, to pa vam bo omogočilo sledenje pošiljke.

7. Ali lahko svoje izdelke zamenjam?

Vse izdelke je mogoče zamenjati, v kolikor nam jih vrnete v originalno zaprti embalaži.

8. Kaj naj naredim, če se moja pošiljka med transportom poškoduje?

V redkih primerih se lahko zgodi, da se vaša pošiljka med prevozom poškoduje. Če je kateri koli del vašega naročila dostavljen v nezadovoljivem stanju, se vsekakor obrnite na nas in sicer najpozneje v roku enega tedna od prejema naročila.

Potrebovali bomo pisni opis škode, ki jo je utrpel vaš paket, skupaj s fotografijo poškodb. Nato bomo stopili v stik z vami in se potrudili odpraviti nastalo težavo.

Prosimo, upoštevajte, da morajo biti vsa vračila blaga kot tudi vračila poškodovanega blaga, najprej odobrena s strani ekipe Barney's Farm. Katero koli naročilo, ki bo vrnjeno brez predhodne odobritve, ne bo prevzeto v obdelavo.

9. Kaj naj naredim, če kakšen del mojega naročila manjka?

Vsa naročila svojim strankam odpošiljamo v diskretni, neoznačeni embalaži. Nedvomno zaračunavamo absolutno najnižji strošek pošiljanja, pri čemer se venomer trudimo zagotavljati, da vaši naročeni izdelki pridejo varno in hitro na cilj. V redkih primerih se lahko zgodi, da vaše naročilo ne prejmete tako, kot je bilo predvideno, zato v določenih primerih naše možnosti za sledenje pošiljk vključujejo tudi opcijo zavarovanja vrednosti izdelkov v naročilu (brez stroškov pošiljanja). Vendarle pa moramo tudi v teh primerih od stranke prejeti ustrezno dokazilo, praviloma v obliki fotografij, na tej osnovi pa nato na njen račun povrnemo 100% znesek kupnine.

10. Zakaj moja pošiljka ni prispela na predvideni datum?

Če vaša pošiljka ni prispela na določen datum, se prosimo obrnite na dostavno službo. Preverite e-poštno sporočilo s potrditvijo dostave, in že tam preverite, ali morebiti obstaja možnost, da bo dostava vaše pošiljke zamujala. 

Ne pozabite: Sobota in nedelja se ne štejeta kot delovna dneva. 

Če vaš paket ni prispel ali je prispel poškodovan, pojdite na razdelek Pogosto zastavljena vprašanja, ki ga najdete na naši spletni strani, in poskusite najti ustrezen odgovor.

 

11. Ali lahko pošljete tudi na poštni predal?

Da bi ohranili zasebnost in ohranili diskretnost naših dostav, dostavljamo le na osebne poštne naslove. 

12. Koliko časa bo trajala dostava mojega naročila?

Ekipa Barney's Farm se trudi odpremiti vse pošiljke v 24-ih urah po zaključku nakupa oz. oddaji vašega naročila. Naročila pakiramo in odpremljamo vse dni od ponedeljka do petka, z izjemo državnih praznikov. O obdelavi vašega naročila vas sproti obveščamo po e-pošti. Če je v vašem naročilu prikazano stanje zamude "Delay«, je težava lahko povezana z razpoložljivostjo izdelka ali v posameznih primerih morda tudi s podatki, ki ste jih navedli na vašem naročilu. Če boste navedli nepričakovane podatke, se bomo obrnili na vas, in skupaj z vami napako ustrezno odpravili.

 

13. Ali je moje naročilo mogoče dostaviti na drug naslov?

Naročilo lahko pošiljamo samo na naslov, ki je naveden na naročilu v času izvedbe dostave. Ko je vaše naročilo odposlano, navedenega naslova dostave žal ni več mogoče spremeniti.

Prosimo, da se pravočasno prepričate, da so ob naročilu oddani podatki točni, saj Barney's Farm ne prevzema nobene odgovornosti za morebitne dodatne stroške dostave ali ne-dostavo. 

14. Kaj lahko naredim, če sem zamudil dostavo?

Pošta oz. dostavna služba bo večkrat poskušala dostaviti vašo pošiljko. V določenih okoliščinah bo pošiljka predana v dostavo vašemu lokalnemu distribucijskemu podjetju. Če paketa ne boste prevzeli v določenem roku, bo vaša pošiljka poslana nazaj v naše skladišče.

V zvezi z vašim naročilom vas bomo kontaktirali le enkrat in sicer takrat, ko se bo vaša pošiljka vrnila v naše skladišče.

15. Ali lahko carina preveri mojo pošiljko?

Četudi skušamo zagotoviti največjo mogočo diskretnost pošiljanja, še vedno obstaja možnost, da carina ne glede na izbrano opcijo pošiljanja, preveri vašo pošiljko.

Čeprav lahko Barney's Farm paket odpošlje v vašo državo, pa žal ne more podati nobenih drugih informacij o pravnem statusu naših izdelkov v vaši državi. 

Pred nakupom dobro preučite vaše lokalne zakone in predpise, saj Barney's Farm ne prevzema odgovornosti za morebitno zadržanje naročil na strani vašega nacionalnega carinskega organa.

 

Ekskluzivni dostop samo za odrasle Vsebina za osebe starejše od 18 let, dostop do strani barneysfarm.com je dovoljen le polnoletnim osebam. Na Nizozemskem se za polnoletno šteje oseba, ki je dopolnila 18.let starosti, v zvezi s tem preverite in upoštevajte vaše lokalne veljavne zakone. Naša semena marihuane pošiljamo s pridržkom, da le-ta ne bodo uporabljena v nasprotju z nacionalnimi zakoni. Stranke se morajo zavedati, da so semena konoplje v posameznih državah zakonsko prepovedana. Barney's Farm dobavlja ta semena izključno pod pogojem, da ne bodo odpeljana ali odpremljena v države, kjer so semena prepovedana in nezakonita. Tisti, ki bi tovrstno dejanje storili, so sami in izključno odgovorni za svoja dejanja, Barney's Farm pa v zvezi s tem ne prevzema nobene odgovornosti. Naša spletna trgovina deluje v skladu z nizozemsko zakonodajo. Semena se prodajajo izključno za spominke, skladiščenje in genetsko konzerviranje. Splošno pravno obvestilo: Kaljenje v večini držav nezakonito, zato prosimo, da preverite zakone in predpise, ki so glede semen, pripomočkov in drugih izdelkov, povezanih s kulturo konoplje v vaši državi v veljavi.

Vnesi, star sem 18 let ali večNe sprejmem