NAJBOLJ PRODAJANO NOVE IZDAJE CBD BOGATI SEVI FEMINIZIRANA SEMENA KONOPLJE AUTOFLOWERING SEMENA NAVADNA SEMENA TRGOVSKO BLAGO
DOMOV O BARNEYS BARNEYS FARM NA TURNEJI SLUžBA ZA POMOč STRANKAM OCENE KOLEKCIJE KONOPLJINIH SEMEN FEMINIZIRANA SEMENA KONOPLJE NAVADNA SEMENA AUTOFLOWERING SEMENA BARNEY'S TRGOVSKO BLAGO

POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAšANJA

1. Ali so vaša semena v moji državi zakonsko dovoljena?

Ekipa podjetja Barney's Farm je nedvomno sposobna dobavljati semena v različne države po svetu, vendar ne more komentirati pravnega statusa, ki ga imajo naša semena v vaši državi.

Pred nakupom se osebno prepričajte glede vaših nacionalnih in lokalnih predpisov ter vnaprej preverite, če je vaše naročilo naših semen legalno oz. zakonsko dopustno. Barney's Farm ne prevzema odgovornosti za morebitno zadržanje naročil na strani nacionalnega carinskega organa.

2. Kako naj hranim semena?

Pri Barney's Farm s ponosom in veseljem svetujemo našim strankam, kako najbolje shranjevati naše izdelke in ohranjati njihovo prvotno kakovost.

Kot načeloma velja za vse vrste semen, priporočamo, da pri nas kupljena semena vselej hranite v suhem in hladnem prostoru. Spremembe temperature in vlage bi lahko resno okvarile kakovost semen, in pri nas si seveda želimo, da bi bila vaša izkušnja z nakupom pri Barney's Farm pozitivna!

Z veliko pozornostjo in skrbnostjo posušimo vsa semena, da se izognemo slabšanju kakovosti med prevozom in skladiščenjem.

Za najboljše rezultate vam priporočamo, da vsa semena hranite v originalni embalaži ali v jasno označeni nepredušni posodi.

3. Ali si moram ustvariti račun?

Za nakup izdelkov pri Barney's Farm vam ni potrebno ustvariti računa.

Vsako naročilo morajo spremljati kontaktni podatki, ki bodo uporabljeni izključno le za neposreden stik z vami, izključno le v povezavi z vašimi naročili.

Za več informacij o tem, kako so obdelani vaši podatki in, kako z njimi ravnamo, si preberite naš Pravilnik o zasebnosti.

 

4. Kako naročim?

Naročanje pri Barney's Farm je enostavno kot še nikoli poprej! Enostavno izberite izdelke, ki jih želite kupiti, in jih dodajte v košarico. Ko ste zadovoljni s stanjem v košarici in želite zaključiti nakup, kliknete na "Check Out".

Potem morate vnesti le še vaše podatke za izstavitev računa in naslov za pošiljanje. Te podatke bo podjetje Barney's Farm uporabljalo izključno le za obdelavo vašega naročila in vaši podatki nikoli ne bodo posredovani kateri koli tretji osebi. 

Za ohranitev diskretnosti bodo vsa plačila, posredovana podjetju Barney's Farm, na bančnih potrdilih in izpisih navedena kot plačila za nakup Barneyevih spominkov. 

Ko je plačilo obdelano, se ustvari e-poštno sporočilo s podatki o vašem naročilu, vključno s številko naročila, ki jo je potrebno uporabiti v primeru kakršne koli nadaljnje komunikacije. 

Oglejte si naš Pravilnik o zasebnosti, če želite izvedeti več o ravnanju z vašimi podatki.

 

5. Ali obstaja minimalni znesek nakupa?

Ne, pri naročanju v spletni trgovini Barney's Farm nimamo omejitev glede minimalnega zneska nakupa. 

6. Ali lahko spremljam status svojega naročila?

Pri Barney's Farm vselej poskrbimo, da so vsi kupci tekoče obveščeni o stanju njihovih naročil. Po tem, ko bo vaše naročilo odposlano, boste ob vsakem prehodu v novo fazo pošiljanja prejeli elektronsko sporočilo s podatki za sledenje pošiljke.

Prosimo, shranite si vso e-korespondenco z Barney's Farm in sproti preverjajte mapo z neželeno pošto, ter tako poskrbite, da boste naša sporočila pravočasno in zanesljivo prejemali. Morda vam bodo ta e-poštna sporočila koristila, ko se boste v primeru kakršnihkoli težav želeli obrniti na našo službo za pomoč strankam.

7. Ali lahko spremenim obstoječe naročilo?

 Zaradi velikih prodajnih količin, ki so pri nas nenehno v obtoku, je malo verjetno, da bomo lahko vsebino naročila, ki je že plačano, kakor koli spreminjali. Naročila se pri nas obdelujejo in pošiljajo na najhitrejši možni način, da se s tem našim cenjenim strankam zagotovijo najkrajši dobavni roki.

- Vse do odpreme naročenega blaga ostane celoten znesek naročila na vašem računu.

- 14 dni za preklic in vrnitev blaga, kupljenega zunaj naše trgovine (bodisi na spletu, po telefonu ali po pošti):

V EU morate, v kolikor želite koristiti pravico do povračila celotnega zneska nakupa, blago vrniti v 14 dneh od nakupa. Za vrnitev naročenih izdelkov se lahko odločite iz kakršnega koli razloga - tudi če ste si preprosto le premislili.

- Brezplačna 2-letna garancija (pravno jamstvo):

V skladu s pravili EU imate vedno pravico do minimalne 2-letne garancije brez vsakih stroškov.

Ta 2-letna garancija je vaša minimalna pravica. Nacionalni predpisi v vaši državi vam lahko zagotovijo dodatno varnost: vsekakor pa mora biti vsako odstopanje od pravil EU vedno v najboljšem interesu potrošnika.

Za več informacij obiščite http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm

Preden kupec odda naročilo in se odjavi, se mora strinjati tudi s Splošnimi pogoji, predstavljenimi na spletni povezavi (T&C).

Prosimo, da se čim prej obrnete na našo ekipo za podporo strankam in se tako vnaprej izognete nepotrebnim zapletom. Čeprav za naknadne spremembe ne moremo jamčiti, se bomo vsekakor potrudili po naših najboljših močeh, da vam bomo ustregli in poskrbeli za vaše zadovoljstvo.

8. Ali lahko po-naročim svoje prejšnje naročilo?

Barney's Farm trenutno ne ponuja opcije ponovitve naročila. Če želite ponovno ustvariti svoje prejšnje naročilo, boste morali ponovno opraviti povsem enak postopek kot prvič. Pošiljko bomo morali obravnavati kot novo naročilo, zato poskrbite, da bodo vaše naročilo spremljali vsi potrebni podatki o plačilu.

Takšen sistem je namenjen zagotavljanju varnosti in diskretnosti vsakega posameznega naročila. Če želite semena naročiti v razsutem stanju, si prosimo preberite razdelek Trade Accounts FAQ (Pogosto zastavljena vprašanja o trgovinskem poslovanju), kjer najdete vse informacije, ki jih boste potrebovali pri nakupu semen v razsutem stanju ali pri kupovanju na debelo.

 

9. Ali lahko moje naročilo prekličem?

Če želite naročilo preklicati, se nemudoma obrnite na našo ekipo za pomoč strankam. 

- Vse do odpreme naročenega blaga ostane celoten znesek naročila na vašem računu.

- 14 dni za preklic in vrnitev blaga, kupljenega zunaj naše trgovine (bodisi na spletu, po telefonu ali po pošti):

V EU morate, v kolikor želite koristiti pravico do povračila celotnega zneska nakupa, blago vrniti v 14 dneh od nakupa. Stroški pošiljanja vam praviloma ne bodo povrnjeni. Za vrnitev naročenih izdelkov se lahko odločite iz kakršnega koli razloga - tudi če ste si preprosto le premislili.

- Brezplačna 2-letna garancija (pravno jamstvo):

V skladu s pravili EU imate vedno pravico do minimalne 2-letne garancije brez vsakih stroškov.

Ta 2-letna garancija je vaša minimalna pravica. Nacionalni predpisi v vaši državi vam lahko zagotovijo dodatno varnost: vsekakor pa mora biti vsako odstopanje od pravil EU vedno v najboljšem interesu potrošnika.

Za več informacij obiščite http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm

Preden kupec odda naročilo in se odjavi, se mora strinjati s Splošnimi pogoji, predstavljenimi na spletni povezavi (T&C).

Barney's Farm ni v stanju preklicati vašega naročila potem, ko je bilo to že odposlano.

10. Kako lahko posodobim podatke?

V tem trenutku ne morete ustvariti svojega računa pri Barney's Farm, zato boste morali vaše podatke vnašati pri vsakem naročilu.

Če ste v naročilo vnesli napačne osebne podatke, se nemudoma obrnite na našo podporno službo ter še pravočasno poskrbite, da pri odpošiljanju ali dostavi vašega naročila ne bo prišlo do nepotrebnih težav.

11. Kaj se zgodi, če pri izvajanju bančnega nakazila izberem napačno državo?

Prosimo, poskrbite, da bo vselej izbrana pravilna namembna država. Zneski bančnih plačil za naročila z naslovom za pošiljanje, ki se ne ujemajo z državo odpreme, se NE povrnejo.

12.

Ekskluzivni dostop samo za odrasle Vsebina za osebe starejše od 18 let, dostop do strani barneysfarm.com je dovoljen le polnoletnim osebam. Na Nizozemskem se za polnoletno šteje oseba, ki je dopolnila 18.let starosti, v zvezi s tem preverite in upoštevajte vaše lokalne veljavne zakone. Naša semena marihuane pošiljamo s pridržkom, da le-ta ne bodo uporabljena v nasprotju z nacionalnimi zakoni. Stranke se morajo zavedati, da so semena konoplje v posameznih državah zakonsko prepovedana. Barney's Farm dobavlja ta semena izključno pod pogojem, da ne bodo odpeljana ali odpremljena v države, kjer so semena prepovedana in nezakonita. Tisti, ki bi tovrstno dejanje storili, so sami in izključno odgovorni za svoja dejanja, Barney's Farm pa v zvezi s tem ne prevzema nobene odgovornosti. Naša spletna trgovina deluje v skladu z nizozemsko zakonodajo. Semena se prodajajo izključno za spominke, skladiščenje in genetsko konzerviranje. Splošno pravno obvestilo: Kaljenje v večini držav nezakonito, zato prosimo, da preverite zakone in predpise, ki so glede semen, pripomočkov in drugih izdelkov, povezanih s kulturo konoplje v vaši državi v veljavi.

Vnesi, star sem 18 let ali večNe sprejmem